Registrace do OCRegistrace do OC PřihlášeníPřihlášení

Facelift Octavie 3 je oficiálně odhalen

To, čeho jsme se trochu obávali je zde. Dělené přední světlomety Octavii dle našeho názoru absolutně nesluší a bude to pravděpodpobně první typ Octavie, který si od roku 1996 nepořídíme.... Odkaz na diskuzi najdete pod článkem.

Oficiální zpráva Škoda:
Linie nového provedení modelu ŠKODA OCTAVIA jsou opět o něco ostřejší, zejména v oblasti přídě. Na každé straně se nachází po dvou světlometech, což vytváří „čtyřokou“ tvář krystalického vzhledu. Na přání mohou světlomety svítit i s využitím technologie Full LED. Logo značky je nyní ještě výraznější, celá příď působí mohutnějším, širším dojmem a vyzařuje silný charakter.

Nabídka prostoru v přepracovaném provedení modelu ŠKODA OCTAVIA i nadále zůstává jednou z největších ve své třídě. Liftback i kombi nabízí délku interiéru 1 782 milimetrů a 73 milimetrů před koleny cestujících na zadním sedadle. Zavazadlový prostor má 590, resp. 610 litrů, sklopením zadních opěradel se rozroste na 1 580, resp. 1 740 litrů. Volitelně jsou pro model OCTAVIA COMBI k dispozici i elektricky ovládané páté dveře.

S modernizací se do modelu OCTAVIA dostávají i nové systémy infotainmentu. Všechny čtyři – jmenovitě Swing a Bolero a navigační systémy Amundsen a Columbus – teď mají kapacitní displeje ve skleněném designu, které reagují již na lehký dotyk. Columbus má displej s úhlopříčkou 9,2 palce; špičkový systém disponuje WLAN-hotspotem a na přání i modulem pro SIM-kartu s rychlostí LTE pro superrychlé připojení k internetu.

I pokud jde o konektivitu, nabízí přepracovaná ŠKODA OCTAVIA nejmodernější řešení. Soubor služeb ŠKODA Connect se dělí na Infotainment Online a Care Connect. Care Connect je k dispozici ve všech výbavových variantách přepracovaného modelu ŠKODA OCTAVIA (kromě verze G-TEC).

Na špičku se modernizovaná ŠKODA OCTAVIA dostává i v oblasti asistenčních systémů – s technologiemi, které byly dosud dostupné jen pro vozy střední třídy. Novinka: pokud OCTAVIA poslouží jako tažné vozidlo, přebírá při pomalém couvání řízení asistent pro jízdu s přívěsem. Systém Frontassist doplnila prediktivní ochrana chodců. Také parkovací asistent se představí v nové, zdokonalené verzi. Systémy Blind Spot Detect a Rear Traffic Alert pomocí radaru v zádi jistí vůz při přejíždění z pruhu do pruhu a pomáhají mu při vyparkování při jízdě směrem vzad. Rear View Camera zabírá bezprostřední okolí vozu a obraz přenáší na palubní monitor.

Vedle řady ,Simply Clever` řešení, kterými ŠKODA OCTAVIA disponovala už dříve, přibyly i nové prvky: klíč s možností personalizace, do nějž si může několik uživatelů uložit své osobní nastavení, vyhřívaný věnec volantu, sklopné stolky na zadní straně předních opěradel, držáky nápojů usnadňující otevírání PET-lahví, a u verze kombi také vyjímatelná svítilna v zavazadlovém prostoru.

V pěti motorech TSI a čtyřech motorech TDI, které tvoři paletu pohonných jednotek, se vysoký výkon snoubí s nízkou spotřebou. Motory mají zdvihový objem od 1,0 do 2,0 litrů, výkonnostní spektrum začíná na 63 kW (84 k) a končí u 135 kW (184 k). Téměř pro všechny motory v přepracovaném modelu ŠKODA OCTAVIA je vedle manuální převodovky v nabídce i šesti- nebo sedmistupňová převodovka DSG. Pro motory 1,8 TSI a 2,0 TDI nabízí ŠKODA i pohon všech kol 4×4. Lahůdkou v oblasti podvozkové techniky je volitelný systém Dynamic Chassis Control (DCC) – ten umožňuje měnit charakteristiky posilovače řízení a tlumičů v režimech Comfort, Normal a Sport. Paleta kol z lehkých slitin sahá od šestnáctipalcových po osmnáctipalcová kola, nabízená v řadě nových designů.

Přepracovaný model ŠKODA OCTAVIA ve verzích liftback a kombi bude na jednotlivých trzích možno objednat v závěru roku 2016. Tyto vozy pak budou dodávány počátkem roku 2017.

DISKUZE ZDE >>>>>