Registrace do OCRegistrace do OC PřihlášeníPřihlášení

NÁVOD : Oprava páčky pod volantem Octavia 2

Už nějakou dobu mě trápilo, že tlačítka na ovládání MaxiDotu nefungují, jak by měla.

Musel jsem tlačit jako kůň, aby se něco stalo, případně maxidot reagoval chaoticky v náhodném pořadí. Šipka nahoru znamenala potvrzovací tlačítko, šipka dolů byla šipkou nahoru.

Nějakou chvíli jsem se chystal k výměně páčky za novou.

Originál cca 2000kč, čína 500kč, pak jsem si ale všiml, že páčku lze jednoduše rozebrat zezadu od palubky. 

 Následovalo překvapení - na vině vůbec nebyly mikrospínače. Ty jsou ve velmi solidním provedení, dobře umístěné. Problém byl v ledabyle vyřešeném připojení přívodního káblíku.

Soudruzi z koncernu použili jednoduchý konektor, který se nasouvá přímo na plošný spoj se spínači. Pokovení povrchu nestačilo a po čase začal kontakt haprovat.

Napružení kontaktů konektoru a troška technického lihu udělaly zázrak. Páčka funguje jak má. Dokonce ani v diagnostice už se neobjevuje hláška o vadné páčce stěračů.

Další překvapení bylo že nejsem zdaleka jediný, koho páčka zlobila. Kolega z práce měl ve své O2 naprosto stejný sporadický problém.

Stejná páčka se dodává i do VW Golf a jiných vozů z koncernu, takže tato jednoduchá sborka, rozborka může ušetřit drobné a nervy nejen nám co máme O2 :-)

Autor: lukony

VLASTNÍ OPRAVY VOZŮ PODLE NÁVODŮ NA STRÁNCE OCTAVIACLUB.CZ PROVÁDÍTE NA SVOU ZODPOVĚDNOST.

DISKUZE ZDE >>>>>