Registrace do OCRegistrace do OC PřihlášeníPřihlášení

Technika (66)

intro_subwoofery.jpg

Jak funguje subwoofer a jaké jsou jejich typy

Chcete zlepšit celkový zvukový projev ve své Octavii? Pokud ano, je dobré popřemýšlet nad tím, zda by se vám nehodil pořádný subwoofer.

Screenshot_2017-02-28-17-39-55.png

Kontrola DPF filtru s adaptérem ELM 327 verze 1.5

Chtěli bychom vám představit aplikaci, která poskytuje informace o stavu DPF filtru. K úspěšnému zprovoznění je nutné použít bluetooth  adaptér ELM 327 verze 1,5

Carista_3_beta_6.png

Aplikace na mobil pro diagnostiku Octavia 2

Aplikace Carista OBD2 umožňuje diagnostiku a nastavení některých funkcí na vozidlech Octavia II, Superb II, Fabia II, Yeti, Roomster, Rapid.

intro.jpg

Nový český DIP od Severochema Liberec – ALCOR DIP

Dostali možnost stát se součástí testování nového českého dipu – ALCOR DIP – který vyrábí Severochema, družstvo pro chemickou výrobu, Liberec.

screen_000.jpg

PolarFis - chcete se o svém voze dozvědět více?

Pomocí produktu PolarFis+ lze dosáhnout nejen rozšíření počtu zobrazovaných udajů na Maxidot displeji. Pro členy OctaviaClubu sleva!

smart_gate_skoda.jpg

SmartLink, SmartGate a aplikace od Škody

I u nás se objevují dotazy na nové možnosti konektivity chytrých telefonů a nových model Škoda. I proto se hodí aktuálně vydaná informace výrobce.

3.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.9 : Dálnice, studený motor, tuning

Poslední díl našeho seriálu se podívá na jízdu po dálnici, problematiku studeného motoru a výkonové úpravy motorů.

tsi_motor.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.8 : Pneumatiky, palivo atd.

Dnešní díl se zaměří na vliv pneumatik, hmotnosti vozidla a použitého paliva na efektivní jízdu.

skoda-auto-zahajila-vyrobu-motoru-1-2-tsi-id805_01.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.7 : Akcelerace, správné řazení

Dnešní díl seriálu o benzínových turbomotorech se zaměří na práci s plynem, správně řazení rychlostí a další aspekty jízdy.

Oc_RS230_003_jpg.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.6 : Efektivní jízda II

Předvídavost, znalost trasy, správné otáčky. V tomto dílu se zaměříme na další prvky efektivní jízdy.

skoda-auto-zahajila-vyrobu-motoru-1-2-tsi-id805_01.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.5 : Efektivní jízda

Při výběru auta, motoru a jeho paliva je často kladen přílišný důraz na spotřebu, protože ta je velmi viditelným, sic pouze dílčím variabilním provozním nákladem, který závisí na nájezdu. A ten je u soukromých vozů v ČR průměru údajně na úrovni 12tkm ročně (na Slovensku dokonce ještě o čtvrtinu nižší).

Skoda_Octavia_III_2013_200_kusu_Sevilla_10_800_600.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.4 : Není kW jako kW

Další díl našeho seriálu o benzínových motorech se podívá na porovnání výkonů atmosférických variant a variant s turbodmychadlem.

turbo.png

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.3 : Dochlazování turba, downsizing, elektronika

V dalším díle našeho seriálu článků o turbobenzínových motorech se podíváme na další 3 okruhy: dochlazování turba, downsizing a všepřítomnou elektroniku.

Oc_RS230_003_jpg.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.2 : Turbodíra, spotřeba atd.

V dalším pokračování našeho seriálu o benzínových turbomotorech se podíváme na další tři mýty: Přemotorované sekačky, turbodíru a výslednou spotřebu v závislosti na stylu jízdy.

tsi_motor.jpg

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.1 : Úvod, benzín vs.nafta apod.

V návaznosti na seriál článků o úsporné jízdě přidáváme seriál článků o jízdě s turbobenzínovými motory, které jsou stále opředeny mnoha mýty mezi motoristy. Pojďme se tedy podívat, jak jsou na tom moderní benzínové motory.

1 2 3 4 5