Přinášíme vám základní informace o novém produktu Škody a ŠkoFinu, který je vlastně klasickým operativním leasingem, nyní však pro soukromě osoby.
Přinášíme vám základní informace o novém produktu Škody a ŠkoFinu, který je vlastně klasickým operativním leasingem, nyní však pro soukromě osoby.
Novou Octavii III můžete tak mít ve výbavě Fresh už za 6699 Kč měsíčně, Octavii III Combi ve výbavě Fresh za 7199 Kč měsíčně.
Kdy zaplatím první a kdy další splátky?
První splátka se hradí vždy při uzavření smlouvy a následující splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy uzavřete smlouvu k 30. dni v měsíci, nesledující splátku musíte uhradit již následující den, respektive za dva dny. Splátkový kalendář dostanete při uzavření smlouvy.
Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?
Za placení pokut je odpovědný vždy nájemce vozu. ŠkoFIN v případě výzvy postupuje vždy informace o nájemci Policii ČR.
Co mám dělat, když mám pojistnou událost?
Vždy kontaktovat ŠkoFIN a pojišťovnu.
Kdy si mám objednat nový vůz?
Doporučujeme 6 měsíců před ukončením smlouvy – ŠkoFIN vás bude informovat o blížícím se konci smlouvy v tomto časovém předstihu.
Kam mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu?
Servis si dojednejte se svým obchodníkem, případně v jakémkoliv autorizovaném servisu ŠKODA AUTO.
Můžu si auto odkoupit po skončení pronájmu?
Ano, sdělte tento požadavek obchodníkovi při sjednávání smlouvy. Rozhodnout se je potřeba vždy na začátku.
Co mám dělat, když potřebuju s autem do servisu?
Objednejte se do autorizovaného servisu ŠKODA AUTO.
Vracím s vozem také pneumatiky?
Ne, vůz vracíte na letních pneumatikách.
Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník nebo ho mohu zapůjčit cizí osobě?
Rodinný příslušník vůz řídit může, v případě třetí osoby o možnost užívání zažádejte ŠkoFIN. V tomto případě kontaktujte klientské centrum na telefonu 224 992 410.
Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc kilometrů, přestože limit je 20 tisíc kilometrů na rok?
Ano, kilometry se sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 tisíc kilometrů. Za přejeté kilometry nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy 1,50 Kč/km bez DPH.
Mohu si pronajmout více než jeden vůz?
Ano, na své rodné číslo nebo IČ můžete uzavřít až 2 smlouvy.
Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?
Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a ŠkoFIN s vámi provede finanční vyrovnání. V případě, že nejste schopni splácet, máte možnost vůz případně převést na třetí osobu.
Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?
Ihned tuto událost musíte nahlásit telefonem nebo e-mailem ŠkoFINu a pojišťovně. Do ukončení smlouvy musíte hradit měsíční splátky. Ukončení smlouvy proběhne na základě potvrzení o odložení případu vydaným Policií ČR nebo jinými orgány, kdy následně proběhne vyrovnání s pojišťovnou a vy hradíte pouze zvolenou spoluúčast. Toto samozřejmě platí, pokud vůz nebyl nalezen a vám vrácen.
Kde je uložen nebo kdo má v držení velký technický průkaz?
Originál je uložen u ŠkoFINu. V případě, že jej budete potřebovat, ŠkoFIN vám ho po zdůvodnění pošle. Samozřejmě nesmíte být v prodlení se splátkami.
Co mám dělat, když potřebuji opravit auto v zahraničí?
V zahraničí se provádí pouze neodkladné opravy závad znemožňujících pokračovaní v jízdě nebo závad, u kterých hrozí zvětšení rozsahu škody v případě, že nebudou okamžitě odstraněny. Ihned kontaktujte ŠkoFIN, který, je-li to možné, zajistí bezhotovostní úhradu opravy prostřednictvím spřízněné zahraniční společnosti. V zemích, kde úhrada prostřednictvím takovéto společnosti není možná, musíte náklady uhradit sám a zajistit, aby faktury za opravy byly vystaveny na ŠkoFIN, který vám následně fakturu uhradí v české měně – přepočet kurzem ČNB devizy střed platný ke dni vystavení faktury.
Mohu si dodatečně namontovat na vůz třeba tažné zařízení?
Veškeré úpravy je potřeba nechat si schválit ŠkoFINem před jejich provedením.
Jak mám postupovat při opravě vozu?
Opravy se provádí v síti autorizovaných prodejců ŠKODA AUTO. Pokud se jedná o pojistnou událost, nahlašte ji prosím pojišťovně a ŠkoFINu. Pokud si nejste jisti zda, je nutno poškození opravovat, postupuje podle norem poškození, které najdete v Manuálu řidiče ve voze. Poškození nad rámec těchto norem je buď hrazeno z vaší pojistky, nebo – pokud se na poškození pojištění nevztahuje – musíte toto poškození uhradit vy.
Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?
Vždy kontaktujte ŠkoFIN a pojišťovnu. V případě vámi zaviněné nehody vám pojišťovna poskytne bezplatně náhradní vůz na dobu 3 dnů, v případě nezaviněné nehody platí viník zapůjčení náhradního vozu na dobu max. 30 dní.
Kam vracím vůz po skončení leasingu?
Vždy svému obchodníku, u něhož jste vůz zakoupili.
Vybrané modely Octavia III a jejich výbava :
Octavia Fresh Ambition 1.2 TSI / 77 kW
Metalický lak, 16″ kola z lehkých slitin MINORIS, malý kožený paket, vyhřívaná přední sedadla, tempomat, parkovací senzory vzadu, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, systém komfortního telefonování a další 4 reproduktory vzadu
Metalický lak, 16″ kola z lehkých slitin MINORIS, malý kožený paket, vyhřívaná přední sedadla, tempomat, parkovací senzory vzadu, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, systém komfortního telefonování a další 4 reproduktory vzadu
Metalický lak, 16″ kola z lehkých slitin MINORIS, malý kožený paket, vyhřívaná přední sedadla, černé střešní nosiče, tempomat, parkovací senzory vzadu, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, systém komfortního telefonování a další 4 reproduktory vzadu
Metalický lak, 16″ kola z lehkých slitin MINORIS, malý kožený paket, vyhřívaná přední sedadla, černé střešní nosiče, tempomat, parkovací senzory vzadu, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, systém komfortního telefonování a další 4 reproduktory vzadu
Zdroj :
http://www.skoda-auto.cz/bezstarosti/bezstarosti
Napsat komentář