Facelift populární Octavie RS přináší něco nové techniky, nižší podvozek a taky lehkou liposukci.
Oblíbená Škoda OctaviaRS se konečně dočkala faceliftu stejně jako „obyčejné“ Octavie. Nově tvarovaná maska chladiče, výraznější světlomety či inovované kryty zadních sdružených svítilen – to jsou hlavní visuální taháky faceliftu.
Nechme stranou narážky na mírně korejský vzhled a podívejme se raději pod kabátek omlazeného RS. Tam totiž můžeme poprvé ve verzi RS nalézt světlomety, osazené xenonovými výbojkami s natáčecím modulem, mlhovkys Corner funkcí či LED světla pro denní svícení. Facelift také přináší novou metalickou barva Anthracite a 18“ kola Neptune, potěší jistě i senzor kvality vzduchu pro klimatizaciClimatronic.
Sportovní podvozek je o milimetr snížený (světlá výška je nyní 127 mm), menší je také hmotnost vozu a to o 20 kg u benzinové resp. 15 kg u naftové verze. Pohon vozu má na starosti stále přeplňovaný dvoulitr, jde ale o jeho novou verzi, odvozenou od 1.8 TSI. Jedná se tedy o stejnou pohonnou jednotku, která proacuje v kupé VWScirocco. To spolu s nižší hodnotou koeficientu odporu vzduchu pozitivně ovlivnilo výkonnostní parametry, což je určitě dobrá zprávapro tisíce tuzemských zájemců o tuto přiostřenou Škodovku. Zvýšila se totiž maximální rychlost i hodnoty pružnosti a zrychlení. Přesná čísla zatím neznáme, dáme vám vědět, hned jak se je dozvíme.
zdroj:www.autofun.cz
FOTOGALERIE >>>>
Napsat komentář