Když vám nestačí 245 koní, můžete s RS245 zaskočit do Německa k ABT, kteří vám ji poladí na 310 koní.
Když vám nestačí 245 koní (které jsme nedávno zkoušeli a brzy vám přineseme naše dojmy), můžete s RS245 zaskočit do Německa k ABT, kteří vám ji poladí na 310 koní (cca 228 kW) a točivý moment vyženou z 370 na 430 Nm.
Technologie od ABT je postavená na dodatečné řídící jednotce motoru – ABT Engine Control (AEC). Výhodou je nedotčení originálního vybavení vozu a jeho diagnostikovatelnost standardními přístroji v autorizovaných servisech a mimo ně. Samozřejmě pak originální řídící jednotka funguje také jako záloha pro případ poruchy jednotky od ABT (což se ale prý nestává … 🙂 ).
Jak už tomu bývá u správných tuningových firem, nezůstane jen u motoru.
Podvozek může být vylepšený o stabilizátory přední a zadní nápravy, které mají kované konce. Jejich aplikace omezuje náklony vozu v zatáčkách, snižuje nedotáčivost a pro zadní nápravu lze nastavení měnit z komfortního na sportovní a zpět. Dále výrobce uvádí instalaci speciální pružin, které auto posadí o 20 mm blíže asfaltu – ty jsou ve standardním balíčku úpravy.
Na výběr máte také 2 typy ráfků z lehkých slitin o velikostech 18 nebo 19 palců. Jejich názvy jsou : ER-C (titanový vzhled) a DR (s leštěnou hranou).
Třešničkou na dortu mohou být světla ve dveřích, která promítnou na vozovku nápis ABT, když otevřete přední dveře. Koberečky s logem ABT, které zmiňují některé autoservery, se nám dohledat na stránkách ABT nepodařilo, avšak web tuningblog.eu je na obrázku má – doplňuje je ale logo společnosti Emil Frey. Je tedy otázka, zda jsou i v klasické úpravě.
O úpravách dalších vozů ŠKODA se můžete dočíst na oficiálních stránkách ABT.
Zdroje : ABT Sportsline GmbH, tuningblog.eu
Napsat komentář